sleepy sun

Hi all,

I had arrived in Seattle safely.. in fact, i arrived 1/2 hour earlier than expected.. I was worried that BH won’t be there yet BUT i was wrong.. haha…and BH’s driving improved… i am thinking of not converting my license to avoid giving too much comments when BH drives.. haha.. ignorant is bliss! i like it this way!

People here have been really friendly… like.. they volunteer to take a photo of us while we were window shopping along the streets of Bellevue..

to me.. things here r really expensive.. (maybe coz i haf no income now..) 🙁 and the pple here wakes up real late .. even the sun is sleepy.. haha.. 8am at town area = no cars=no pple=no sun…

and i cooked dinner and breakfast… decent meals ok! haha… i think i can cook well… thanks to my mum’s instant helpline!

i think i’ll be blogging elsewhere… not comfy with too many pple reading here..

will be going car-shopping later.. take care all! (it’s sunday today!)

Love

I really really really love this song, it is the advertisement song for Macdonalds here. 🙂

Love – Matt White

And love ..
Such a silly game we play, oh,
Like a summer’s day in May.
What is love, what is love?
I just want it to be love
oooh. oh

I, I, I, I, I .. I can feel it in your kiss
It just gives me tender bliss
What is love, what is love?
I just want it to be love
oooh. oh.

When I feel you around,
I was mad as hell when I hit the ground.
When I see you laugh away
It hurts but I just won’t say,
uh uh uh. Loveee …

Who can tell me? I am lost.
I just think that I am strong.
What is love, what is love?
I just want it to be love.
ooooh ooh.

When I feel you around,
I was so upset we fell on the ground
When I see you mad at me
It was such a silly thing
ooooooh

And love ..
Such a silly game we play,
Like a summer’s day in May.
What is love, what is love?
I just want it to be love
ooooh. oh

and I, I, I, I, I, I can feel it in a kiss
It is something I will miss
What is love, what is love?
I just want you to be love

there’s more than one side to a picture

it’s my first post here…well.. only next week till in join BH in seattle… you think i’m happy? hmm… i do see many envious faces around…but it’s nothing to be envious about…

i can so predict my life in seattle… boring.. lonely… scared… i’ll probably become a full-time maid (even if i were to further my studies).. BH is probably gonna work late… and i’ll be cold and lonely… i can imagine myself feeling sad and miserable without any family warmth… i can feel the sadness and coldness as i am typing this…

Despite talking abt our priorities,BH will never keep to his promise… i can imagine us having arguments about his working schedule… if there’s a reason for our marriage to fail, it’s because of him being unable to balance his work and me..

don’t ask me abt having kids…at this pt, i feel that our r/s is not that stable to have kids… we have too many 3rd parties now.. they are interfering in our lives… having children is definitely be a no-no… i am still disturbed by some pple i saw at dinner..

it’s as though i wanna forget what happened on 6eptember… i wanna sell or give away (if nobody wanna buy) my evening gown… pls feel free to leave a msg if interested